Επιστροφές
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΜΑΣ
2106595770
Είμαστε στη διάθεση σας
Δευτ. – Παρ. 9πμ -5.30μμ
(+30) 2106595770Live Chat
Οι Σύμβουλοι Ομορφιάς Estée Lauder
μπορούν να σας βοηθήσουν με κάθε
σας ερώτηση.ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ E-MAIL
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ E-MAIL
Στείλτε μας τις απορίες σας και
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL
θα σας απαντήσουμε το
συντομότερο δυνατό.ΕΥΡΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Βρείτε ένα κατάστημα κοντά σας.
ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Στην Estée Lauder Online, εγγυόμαστε για την ικανοποίηση από τις αγορές σας!Αν για οποιονδήποτε λόγο δε μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που αγοράσατε μπορείτε να τα επιστρέψετε εντός 14 ημερών ακολουθώντας τα παρακάτω απλά βήματα.
1. ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ (+30) 210 6595770Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 210 6595770 (Δευτέρα-Παρασκευή 9 π.μ.-6 μ.μ.) ή μέσω e-mail στη διεύθυνση customerservice@gr.esteelauder.com
2. ΣΥΣΚΕΥΑΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑΣυσκευάστε προσεκτικά τα προϊόντα και συμπεριλάβετε το παρόν Δελτίο Αποστολής. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν και εσείς να εξασφαλίσετε ότι τα προϊόντα δεν έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί.
3. ΑΠΟΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑΗ ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα μεριμνήσει ώστε ο courier να έρθει να παραλάβει το δέμα και να το επιστρέψει στην αποθήκη μας. Στο σημείο αυτό δε θα σας ζητηθεί να καταβάλετε αντίτιμο μεταφορικών.
Κάθε επιστροφή θα γίνεται στην ακόλουθη διεύθυνση:
Estée Lauder Ελλάς, 4η Έξοδος Αττικής Οδού, Θέση Κύριλλος, 19300, Ασπρόπυργος, Ελλάδα.
Η μεταφορά και οι χρεώσεις για προϊόντα που δεν αποστέλλονται μέσω των συνεργαζόμενων courier μας αποτελούν ευθύνη του πελάτη.
Ωστόσο, με όποιο τρόπο και αν επιλέξετε να επιστρέψετε το δέμα σας, παρακαλούμε να διατηρήσετε την απόδειξη με τον αριθμό αποστολής για να κατοχυρωθείτε για την αποστολή τους στην ατυχή περίπτωση που δεν λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα. Δεν μπορούμε να δεχτούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα δέματα που χάνονται κατά τη μεταφορά.
Οι πελάτες που επιθυμούν να επιστρέψουν αρώματα, θα πρέπει να λάβουν υπόψη τυχόν μέτρα σήμανσης και συσκευασίας που θα υποδειχθούν από το courier που θα χρησιμοποιηθεί.
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Σε πόσο καιρό και με ποιο τρόπο θα λάβω την επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα που επέστρεψα;
Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα ενημερωθούμε για την απόφασή σας να επιστρέψετε τα προϊόντα, υπό τον όρο ότι τα προϊόντα θα σταλούν πίσω συσκευασμένα, αχρησιμοποίητα και άθικτα.
Στην περίπτωση επιστροφής ολόκληρης παραγγελίας και όχι μέρους της, θα σας επιστρέψουμε και τυχόν αρχικό κόστος αποστολής που καταβάλλατε, με την προϋπόθεση να μην υπερβαίνει το κόστος της οικονομικότερης μεθόδου που προσφέρεται στην ιστοσελίδα.
Επιστροφές χρημάτων θα γίνονται μόνο μέσω του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική παραγγελία. Για πληρωμές μέσω πιστωτικών / χρεωστικών καρτών, η επιστροφή χρημάτων γίνεται απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή. Ειδικά για τις παραγγελίες που εξοφλούνται μέσω Αντικαταβολής ή IRIS Online Payments, ο πελάτης θα πρέπει να μας παράσχει έναν τραπεζικό λογαριασμό (IBAN) προκειμένου να πιστώσουμε το αντίστοιχο ποσό. Ο χρόνος για να δείτε τα χρήματα στον λογαριασμό σας μπορεί να ποικίλλει και καθορίζεται από την εκδότρια τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Ποιο είναι το κόστος επιστροφής των προϊόντων;
Αν η επιστροφή γίνεται για λόγους άλλους από ελαττώματα στα προϊόντα, ελλείψεις ή λάθη στην παράδοση, θα πρέπει να αναλάβετε το κόστος αποστολής των προϊόντων πίσω σε εμάς.
Για επιστροφές που θα γίνουν με τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier, μετά από συνεννόηση με τον τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, το κόστος επιστροφής διαμορφώνεται στα 3€ (το ποσό αυτό ενδέχεται να τροποποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας courier που ισχύει από καιρό σε καιρό). Το ανωτέρω ποσό δε θα καταβάλλεται στον courier που θα έρθει να παραλάβει τα προϊόντα, αλλά θα παρακρατηθεί από το τελικό ποσό προς επιστροφή σε εσάς.
Αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε άλλη μέθοδο επιστροφής, θα πρέπει να καταβάλετε οι ίδιοι άμεσα το κόστος αποστολής των προϊόντων στην αποθήκη μας.
Μπορώ να κάνω αλλαγή σε προϊόν(τα);
Οι αλλαγές προϊόντων δεν είναι εφικτές. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο/-α προϊόν-τα, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται παραπάνω και στη συνέχεια να υποβάλλετε νέα παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε.
Παρήγγειλα/έλαβα το λάθος προϊόν. Μπορώ να το επιστρέψω;
Εάν η online παραγγελία σας δεν είναι η αναμενόμενη, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106595770 για βοήθεια.
Μπορώ να επιστρέψω δώρο;
Οι ανταλλαγές προϊόντων δεν είναι εφικτές. Αν θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, τότε ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται παραπάνω και αυτός θα είναι και ο αποδέκτης της επιστροφής των χρημάτων.
Τα προϊόντα μου έφτασαν με φθορές. Τι πρέπει να κάνω;
Όταν παραλάβετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε ελέγξτε το κουτί για τυχόν φθορές που μπορεί να έχει υποστεί κατά τη μεταφορά. Είναι φυσιολογικό για το κουτί αποστολής να φέρει φθορές, ωστόσο εάν παρατηρήσετε βλάβες στα προϊόντα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και τα περιεχόμενα και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο (+30) 210 6595770.