Εξυπηρέτηση πελατών- Συχνές ερωτήσεις
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΜΑΣ
2106595770
Είμαστε στη διάθεση σας
Δευτ. – Παρ. 9πμ -5.30μμ
(+30) 2106595770Live Chat
Οι Σύμβουλοι Ομορφιάς Estée Lauder
μπορούν να σας βοηθήσουν με κάθε
σας ερώτηση.ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ E-MAIL
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ E-MAIL
Στείλτε μας τις απορίες σας και
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL
θα σας απαντήσουμε το
συντομότερο δυνατό.ΕΥΡΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Βρείτε ένα κατάστημα κοντά σας.
ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Επιστροφές
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟ ESTEELAUDER.GR;
Στην Estee Lauder Online, μπορούμε να δεχτούμε τις επιστροφές για τα προϊόντα που αγοράστηκαν αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας μας. Προϊόντα που αγοράστηκαν από κατάστημα, θα πρέπει να επιστραφούν εκεί που αγοράστηκαν.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΜΙΑ ONLINE ΑΓΟΡΑ ΣΕ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;
Στην Estée Lauder Online, μπορούμε να δεχτούμε τις επιστροφές για τα προϊόντα που αγοράστηκαν αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας μας. Προϊόντα που αγοράστηκαν από κατάστημα, θα πρέπει να επιστραφούν εκεί που αγοράστηκαν.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ Ή ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ;
Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την Estee Lauder αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν στην αρχική του κατάσταση εντός 14 ημερών και εμείς θα σας επιστρέψουμε την αξία των προϊόντων. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράστηκε μέσω του esteelauder.gr, κάντε κλικ εδώ για οδηγίες. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δε γίνονται ανταλλαγές. Θα πρέπει πρώτα να επιστρέψετε τα προϊόντα σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφών μας και στη συνέχεια να υποβάλλετε τη νέα σας παραγγελία.
Παραγγελίες και Αγορές
ΠΟΤΕ ΘΑ ΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Για πληροφορίες σχετικά με μια συγκεκριμένη παραγγελία που έχετε ήδη δώσει, κάντε κλικ εδώ για την κατάσταση της παραγγελίας σας. Διαφορετικά, διαβάστε παρακάτω για γενικές πληροφορίες:
STANDARD ΑΠΟΣΤΟΛΗΗ διαχείριση των περισσότερων παραγγελιών και η παράδοσή τους στο κούριερ γίνεται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Παραγγελίες με προορισμό την Αττική παραδίδονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημερομηνία αποστολής τους.
Παραγγελίες με προορισμό λοιπούς Χερσαίους προορισμούς παραδίδονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής τους.
Παραγγελίες με προορισμό τα Νησιά παραδίδονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής τους.
Παραγγελίες με προορισμό Απομακρυσμένες Περιοχές παραδίδονται σε 1-5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής τους.
Να θυμάστε: οι παραγγελίες αποστέλλονται και παραδίδονται σε εργάσιμες ημέρες μόνο (Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός από επίσημες αργίες).
ΕIΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΘΥΡΙΔΕΣ;
Η αποστολή σε Ταχυδρομικές Θυρίδες δεν υποστηρίζεται.
ΔΕΧΕΣΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ;
H esteelauder.gr δεν είναι σε θέση να δέχεται παραγγελίες που θα αποστέλλονται σε προορισμούς εκτός Ελλάδος. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ;
Στην esteelauder.gr, καταλαβαίνουμε πόσο σημαντική είναι η ασφάλεια για εσάς. Για πληρωμές που επιλέγετε να κάνετε με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα, η συναλλαγή γίνεται σε ασφαλή τοποθεσία της συνεργαζόμενης τράπεζας. Τα προσωπικά σας στοιχεία αναφορικά με την πληρωμή (είδος και αριθμός κάρτας) δε γνωστοποιούνται στην esteelauder.gr.
ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝ ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΧΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ;
Μπορείτε να υποβάλετε την παραγγελία σας μέσω τηλεφώνου στο 2106595770. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι διαθέσιμη Δευτέρα έως Παρασκευή 9πμ- 6μμ.
O ΠΑΡΟΧΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ (ISP) ΜΟΥ ΦΙΛΤΡΑΡΕΙ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΑ E-MAIL ΚΑΙ SPAM. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΙΛΤΡΑ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ Ε-MAIL ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΩ;
Ναι, μπορεί να συμβεί. Τα φίλτρα προστασίας από ανεπιθύμητη αλληλογραφία μπορούν να περιορίσουν e-mail που επιθυμείτε να λαμβάνετε μαζί με τα ανεπιθύμητα e-mail. Αν πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό, συμβουλευτείτε την ενότητα βοήθειας του e-mail σας ή επικοινωνήστε με τον ISP σας άμεσα για να δείτε πώς μπορείτε να αλλάξετε τα κριτήρια περιορισμού ή να αφαιρέσετε τις ρυθμίσεις που φιλτράρουν ή μπλοκάρουν τα e-mail. Πολλά προγράμματα e-mail σας δίνουν τη δυνατότητα να χαρακτηρίσετε μηνύματα από την esteelauder.gr, ως κανονικά e-mail, διασφαλίζοντας ότι όλη η μελλοντική αλληλογραφία σχετικά με τις παραγγελίες σας στην esteelauder.gr θα γίνεται δεκτή. Αν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106595770.
ΑΛΛΑΖΩ ΠΑΡΟΧΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΩ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ E-MAIL ΜΟΥ;
Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος του esteelauder.gr, μπορείτε να αλλάξετε εύκολα οποιοδήποτε από τα προσωπικά στοιχεία σας, αφού συνδεθείτε στο «Λογαριασμό μου» και ακολουθήστε τις οδηγίες στην οθόνη. Κάντε κλικ εδώ για να αλλάξετε τη διεύθυνση e-mail σας τώρα. Αν δεν είστε ακόμη εγγεγραμμένο μέλος, συνιστούμε να εγγραφείτε στο newsletter μας. Θα ενημερώνεστε πρώτοι για δωρεάν δείγματα, δωρεάν αποστολές και άλλες ειδικές προσφορές. Επίσης θα είστε οι πρώτοι που θα μαθαίνετε για τις τελευταίες κυκλοφορίες και τα νέα προϊόντα. Είναι δωρεάν, διασκεδαστικό και απόλυτα υπέροχο: κάντε κλικ εδώ για να εγγραφείτε σήμερα.
ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Συνδεθείτε στο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ σας και δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας και το ιστορικό αγορών σας. Μπορείτε επίσης να μας καλέσετε στο (+30) 210 6595770 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ-6μμ) ή να μας στείλετε email στο CustomerService@gr.esteelauder.com.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ Η ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Για να ακυρώσετε την παραγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών εντός μιας ώρας από την υποβολή της στο (+30) 210 6595770 (Δευ-Παρ 9πμ-6μμ) ή στείλτε μας email στο CustomerService@gr.esteelauder.com και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημα σας. Τροποποιήσεις σε παραγγελία που έχει ήδη υποβληθεί δεν είναι εφικτές.
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ; ΜΠΟΡΩ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩ;
Οι αποφάσεις για την κατάργηση ή την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος γίνονται πάντα σε συσχετισμό με τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις αγοραστικές τους συνήθειες σε όλη τη χώρα. Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@esteelauder.gr και μία σύμβουλος ομορφιάς της Estee Lauder θα χαρεί να σας βοηθήσει να βρείτε ένα νέο αγαπημένο προϊόν.
ΔΕ ΒΡΗΚΑΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΑΣ;
Παρακαλούμε συμπληρώστε στη ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙNΩΝΙΑΣ το ερώτημά σας, ή καλέστε μας στο (+30) 210 6595770.
Τα προϊόντα μας
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΖΩΑ;
Η Estée Lauder πιστεύει ακράδαντα ότι οι δοκιμές καλλυντικών σε ζώα δεν είναι απαραίτητες και θα πρέπει να εξαλειφθούν παγκοσμίως. Δεν κάνουμε δοκιμές σε ζώα και η εταιρεία μας βοηθά στo να αλλαξεί αυτό στις χώρες όπου διεξάγονται δοκιμές σε ζώα ως μέρος της αξιολόγησής της για την ασφάλεια των καλλυντικών, όπως απαιτείται από τη νομοθεσία. Διαβάστε περισσότερα εδώ.
ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ESTÉE LAUDER;
Τα προϊόντα της Estée Lauder είναι διαθέσιμα σε επιλεγμένες τοποθεσίες σε όλον τον κόσμο. Για να βρείτε ένα corner της Estée Lauder κοντά σας, κάντε κλικ εδώ για να επισκεφθείτε την Εύρεση Καταστημάτων. Και φυσικά, αν διαμένετε στην Ελλάδα., μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές online ακριβώς εδώ, στην esteelauder.gr.
ΠΩΣ Η ESTÉE LAUDER ΔΙΕΞΑΓΕΙ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ;
Η ασφάλεια των καταναλωτών ήταν πάντα ύψιστη προτεραιότητα για την Estee Lauder Companies. Δεσμευόμαστε για την πώληση μόνο ασφαλών προϊόντων και εργαζόμαστε επιμελώς για τη διασφάλιση του ότι οι διατυπώσεις και η συσκευασία μας πληρούν τα υπερβολικά υψηλά πρότυπα μας και συμμορφώνονται με τους ισχύοντες κανονισμούς σε κάθε χώρα όπου πωλούνται τα προϊόντα μας. Η Estée Lauder Companies δεσμεύεται για τη διασφάλιση της ασφάλειας των προϊόντων της και της ευεξίας των καταναλωτών μας. Τα συστατικά που χρησιμοποιούνται στα προϊόντα μας έχουν δοκιμαστεί και θεωρούνται ασφαλή όταν χρησιμοποιούνται σύμφωνα με το σκοπό τους. Η αυστηρή διαδικασία ασφαλείας των προϊόντων μας περιλαμβάνει έλεγχο, αξιολόγηση και δοκιμή των συστατικών και των τελικών προϊόντων. Συνεχώς ανατρέχουμε σε επιστημονική έρευνα που έχει αξιολογηθεί από συναδέλφους και αξιολογούμε τη χρήση των συστατικών μας σύμφωνα με την επικρατέστερη επιστημονική γνωμοδότηση, τους σχετικούς κανονισμούς και τη δέσμευσή μας για την παράδοση πρωτοποριακών προϊόντων υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας που να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς οπουδήποτε στον κόσμο διεξάγουμε την επιχειρηματική δραστηριότητά μας.
ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΩ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ FOUNDATION ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Για να βρείτε αυτή που σας ταιριάζει καλύτερα, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη τον τόνο της επιδερμίδας σας, την επιθυμητή κάλυψη και το αποτέλεσμα. Οι online Σύμβουλοι Ομορφιάς μας είναι εδώ για να σας βοηθήσουν να βρείτε την τέλεια ένταση χρώματος, τον τόνο βάσης (ο τόνος του δέρματος που φαίνεται καλύτερα όταν είναι γυμνό το δέρμα) και τη σύνθεση για να επιτύχετε μια αψεγάδιαστη εμφάνιση. Για εξατομικευμένες συμβουλές παρακαλούμε στείλτε μας το μήνυμά σας στο BeautyAdvice@gr.esteelauder.com. Αν προτιμάτε να το εξερευνήσετε μόνοι σας, μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα Foundation Finder.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ FOUNDATION (Π.Χ. 2W2 DAWN);
Το πρώτο ψηφίο εκφράζει το επίπεδο έντασης του χρώματος. Τα επίπεδα της Estee Lauder κυμαίνονται από 1 (το ελαφρύτερο) έως 4 (το βαθύτερο). Το γράμμα υποδεικνύει τον τόνο βάσης. Το «C» σημαίνει cool/pink (ψυχρό/ροζ), το «W» σημαίνει warm/yellow (ζεστό/κίτρινο) και το Ν σημαίνει neutral (ουδέτερο). Το τελευταίο ψηφίο αφορά πόσο απαλή ή σκούρα είναι μία απόχρωση (για παράδειγμα το 1 θα να είναι πιο ανοικτό από το 2).
ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΤΑΣΗΣ ΤΟΥ FOUNDATION ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΝΟΥ ΒΑΣΗΣ ΜΟΥ;
Ένας τόνος βάσης είναι ο συνολικός ορατός τόνος της επιδερμίδας σας όταν είναι γυμνή. Είστε «Cool» αν η επιδερμίδα σας έχει μια ροδαλή απόχρωση. Είστε «Warm» αν η επιδερμίδα σας έχει μια χρυσαφί απόχρωση. Αν η επιδερμίδα σας δε μοιάζει να είναι ούτε warm ούτε cool, τότε μάλλον έχετε ουδέτερο τόνο βάσης «Neutral». Αν εξακολουθείτε να μην είστε σίγουρες, στείλτε μήνυμα σε μια σύμβουλο ομορφιάς στο BeautyAdvice@gr.esteelauder.com.
ΠΩΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΩ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΜΟΥ;
Βάσει των έξι βασικών προτεραιοτήτων στην περιποίηση της επιδερμίδας, η Estee Lauder δημιούργησε προσαρμοσμένα συστήματα περιποίησης, που περιλαμβάνουν συνδυασμούς προϊόντων επιδιόρθωσης και ενυδάτωσης. Αυτά τα συστήματα ονομάζονται Beautiful Skincare Solutions. Για να μάθετε περισσότερα για κάθε σειρά και να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα στείλτε μήνυμα σε μια σύμβουλο ομορφιάς στο BeautyAdvice@gr.esteelauder.com.
ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΤΑ BEAUTIFUL SKIN SOLUTIONS Ή ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ RE-NUTRIV ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ;
Τα Beautiful Skin Solutions εστιάζουν στην περιοχή προτεραιότητάς σας με προϊόντα υψηλής απόδοσης, προηγμένης τεχνολογίας και αποδεδειγμένης αποτελεσματικότητας. Η Re-Nutriv είναι η πολυτελής σειρά μας από SuperCrems, που συνδυάζει οφέλη επιδιόρθωσης και ενυδάτωσης σε μία σύνθεση.
ΩΡΙΜΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΚΑΙ ΑΚΜΗ: ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ;
Ναι, έχουμε! Είναι μια κοινή ανησυχία και η Estee Lauder έχει ιδιαίτερα αποτελεσματικά και αντιγηραντικά προϊόντα που δεν είναι λιπαρά. Το Advanced Time Zone Age Reversing Line/Wrinkle Crème Oil-Free Broad Spectrum SPF15 (Anti-Wrinkle Beautiful Skin Solutions) και το Resilience Lift Firming/Sculpting Face and Neck Crème Oil-free Broad Spectrum SPF15 (Lifting/Firming Beautiful Skin Solutions) είναι μόνο δύο από τις διαθέσιμες επιλογές. Για περισσότερες πληροφορίες, στείλτε μήνυμα σε μια σύμβουλο ομορφιάς στο BeautyAdvice@gr.esteelauder.com.
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΩ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ;
Οι αποφάσεις για την κατάργηση ή την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος γίνονται πάντα σε συσχετισμό με τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις αγοραστικές τους συνήθειες σε όλη τη χώρα. Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@esteelauder.gr και μία Σύμβουλος Ομορφιάς της Estee Lauder θα χαρεί να σας βοηθήσει να βρείτε ένα νέο αγαπημένο προϊόν.
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ, ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΟΡΟ;
Ναι, προτείνουμε τη χρήση ορού πρωί και βράδυ πριν την εφαρμογή του ενυδατικού προϊόντος σας. Οι οροί είναι υψηλά συμπυκνωμένοι, παρέχουν άμεσα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα αλλά και ενισχύουν και υποστηρίζουν τις φυσικές λειτουργίες της επιδερμίδας. Τα ενυδατικά προϊόντα βοηθούν στην της υδρολιπιδικής ασπίδας προστασίας της επιδερμίδας και διαθέτουν αντιγηραντικές τεχνολογίες που αντιμετωπίζουν συγκεκριμένες ανησυχίες. Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΩ ΜΙΑ ΚΡΕΜΑ ΜΑΤΙΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ADVANCED NIGHT REPAIR EYE SERUM;
Ναι, μπορείτε να εφαρμόσετε την αγαπημένη κρέμα ματιών σας Estee Lauder πάνω από το Advanced Night Repair Eye Serum για προηγμένα αποτελέσματα επιδιόρθωσης, πρωί και βράδυ.
ΑΝΑΖΗΤΩ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΞΟΥΝ ΣΕ ΕΜΕΝΑ;
Επικοινωνήστε με τους Σύμβουλος Ομορφιάς! Έχουν μάθει από τους καλύτερους: από τον αγαπημένο μας Τάκη Μαυριγιαννάκη, Global Makeup Artist και από άλλους παγκοσμίως αναγνωρισμένους makeup artists, καθώς και από αγαπημένους κορυφαίους φωτογράφους, editors και σχεδιαστές. Στείλτε μήνυμα σε μια σύμβουλο ομορφιάς στο BeautyAdvice@gr.esteelauder.com για μια πλήρως προσαρμοσμένη εμφάνιση, για εξατομικευμένες συμβουλές και έξυπνα tips. Μια άλλη επιλογή είναι η συλλογή μας με βίντεο για συγκεκριμένες τεχνικές όπως το απλό Smokey Eye. Μάθετε πώς να δημιουργήσετε ένα πλήρες μακιγιάζ σε μόλις 3 λεπτά.
ΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΝΑ ΑΡΩΜΑ ONLINE; ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΕΝΑ ΑΡΩΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ;
Η επιλογή ενός αρώματος είναι προσωπική και αυτός είναι ο λόγος που έχουμε διαθέσιμους ειδικούς για υποστήριξη. Μπορείτε να στείλετε μήνυμα σε μια σύμβουλο ομορφιάς στο BeautyAdvice@gr.esteelauder.com για να μάθετε περισσότερα για τις νότες και τη βιωματική φύση κάθε αρώματος.
ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΝΥΔΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ SPF;
Έχουμε ενυδατικά προϊόντα υψηλής απόδοσης με και χωρίς αντηλιακή προστασία. Για να βρείτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας, μάθετε περισσότερα εδώ.
ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΔΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ONLINE;
Ναι! Αν δεν βλέπετε στοιχεία σχετικά με μια προωθητική ενέργεια στην ιστοσελίδα μας, επισκεφθείτε τη σελίδα Ειδικών Προσφορών μας στην ιστοσελίδα μας στην esteelauder.gr ή επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail ή τηλέφωνο για υποστήριξη. Μπορείτε επίσης να επισκεφθείτε την εύρεση καταστημάτων για τοπικά στοιχεία επικοινωνίας της Estee Lauder, έτσι ώστε να ενημερωθείτε για προωθητικές ενέργειες στην περιοχή σας.
Τα προγράμματά μας
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΗΣ ESTÉE LAUDER;
*Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις προσεχείς προωθητικές ενέργειες δώρων της Estée Lauder στην περιοχή σας, κάντε κλικ εδώ για να επισκεφθείτε τον εντοπισμό καταστημάτων. Για να μαθαίνετε για τις προσφορές στο esteelauder.gr, κάντε κλικ εδώ και εγγραφείτε στα newsletters μας.
ΜΠΟΡΕΙ Η ESTÉE LAUDER ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ, ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΥΜΦΟΥΣ Ή ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;
Λυπούμαστε αλλά τα δείγματα δεν είναι διαθέσιμα για ευρεία διανομή κατόπιν αιτήματος. Δείγματα μπορείτε να επιλέξετε με κάθε σας παραγγελία. Σας προσκαλούμε να εγγραφείτε στην esteelauder.gr σήμερα για να αρχίσετε να απολαμβάνετε όλα τα πλεονεκτήματα ενός εγγεγραμμένου μέλους. Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα και να εγγραφείτε.
Καριέρα
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΣΤΗΝ ESTÉE LAUDER;
Πάντα αναζητούμε εξαιρετικά, δραστήρια άτομα να εκπροσωπήσουν την Estée Lauder. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις συναρπαστικές ευκαιρίες που είναι διαθέσιμες στο σταντ της Estée Lauder ή να αποστείλετε το βιογραφικό σας, επισκεφθείτε τη σελίδα μας με ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ.
Estée Lauder Club Privileges
Ποια είναι τα προνόμια των μελών του προγράμματος Privileges Club;
Tο Estée Lauder Privileges είναι ένα Πρόγραμμα επικοινωνίας και ανταμοιβής των πιστών πελατών της Estée Lauder. Σύμφωνα με αυτό, οι συμμετέχοντες αποκτούν πρόσβαση σε εξειδικευμένες διαγνώσεις και συμβουλές για το δέρμα τους, συμμετοχή σε ειδικές προσφορές, προσωπικές προσκλήσεις σε εκδηλώσεις, ενημερώνονται για τα νέα της εταιρείας με αποστολή διαφημιστικού υλικού και κάθε είδους επικοινωνία (έντυπη, email, τηλέφωνο, sms, mms, κ.λπ.). Επίσης δύνανται να συλλέγουν πόντους με τις αγορές τους, σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους όπως εκάστοτε ορίζονται από την εταιρεία. Οι πόντοι αυτοί μπορούν να εξαργυρωθούν και αντιστοιχούν σε διάφορα δώρα, σύμφωνα με τους εκάστοτε όρους και προϋποθέσεις που αναφέρονται στα σχετικά ισχύοντα ενημερωτικά έντυπα ή στη σχετική σελίδα του ιστότοπου www.esteelauder.gr και αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα των όρων του προγράμματος.
Πώς μαζεύω πόντους;
Με κάθε 1 € αγορών, είτε από το www.esteelauder.gr είτε από κατάστημα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Estée Lauder που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, κερδίζετε 1 πόντο.
ΠΩΣ ΓΙΝΟΜΑΙ ΜΕΛΟΣ;
Υπάρχουν 3 τρόποι για να γίνετε μέλος του Estée Lauder Privileges Club:
- Δημιουργείτε λογαριασμό στην ιστοσελίδα www.esteelauder.gr και πηγαίνετε στην σελίδα του λογαριασμού σας πατώντας στον χαιρετισμό στην αρχική οθόνη δεξιά. Στην συνέχεια επιλέξτε το κουμπί ΣΥΝΔΕΣΗ/ ΕΓΓΡΑΦΗ και έπειτα ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΑΣ ΚΑΡΤΑΣ. Τέλος αφού συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία πατήστε το κουμπί ΥΠΟΒΟΛΗ.
- Κατά την διαδικασία την διαδικασία της ολοκλήρωσης παραγγελίας στην ιστοσελίδα www.esteelauder.gr μπορείτε να κάνετε click στην επιλογή συμμετοχή στον Estee Lauder Privileges Club.
- Επισκεφτείτε ένα κατάστημα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Estée Lauder που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και απευθυνθείτε σε μία Σύμβουλο Ομορφιάς μας.
Μπορώ να έχω περισσότερες από μία κάρτες;
Μα γιατί να έχετε πολλές κάρτες; Αφού έχουμε φροντίσει τα προνόμια της κάρτας σας να είναι έτσι φτιαγμένα ώστε να ικανοποιούν κάθε σας επιθυμία.
Η κάρτα μου μεταφέρεται σε άλλο πρόσωπο;
Ούτε οι λογαριασμοί, ούτε οι πόντοι του Προγράμματος μπορούν να μεταφερθούν, να μοιραστούν ή να συνδυαστούν. Μόνο τα μέλη τα οποία έχουν πληρώσει για τα προϊόντα μπορούν να συγκεντρώσουν πόντους. Διατηρούμε το δικαίωμα να παρακολουθούμε τον αριθμό των λογαριασμών ανά πελάτη και να αρνηθούμε, να συγχωνεύσουμε ή να κλείσουμε πρόσθετους ή διπλούς λογαριασμούς ανά πάσα στιγμή. Τα στοιχεία του λογαριασμού σας είναι εμπιστευτικά και δεν πρέπει να μοιράζονται με κανένα άλλο άτομο.
Αν είμαστε παρέα και πραγματοποιήσουμε αγορές, πώς πιστώνονται οι πόντοι;
Όποιος από την παρέα χρησιμοποιήσει τα στοιχεία με τα οποία έχει γίνει μέλος, είναι και ο προνομιούχος που παίρνει τους πόντους.
Αν σε μία μέρα κάνω περισσότερες από μία αγορές, πόσους πόντους κερδίζω;
Μπορείτε να κάνετε όσες αγορές θέλετε μέσα στη μέρα. Οι πόντοι που θα πάρετε θα είναι ανάλογοι με το ποσό της αγοράς που πραγματοποιήσατε κάθε φορά.
Πώς εξαργυρώνω τους πόντους που κερδίζω;
Μόλις μαζέψετε αρκετούς πόντους θα μπορείτε να προβείτε σε εξαργύρωση τους. Μπορείτε να εξαργυρώσετε είτε μέσω της ιστοσελίδας www.esteelauder.gr επιλέγοντας το δώρο σας μέσω της ειδικής σελίδας κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σας, είτε μέσω μίας Συμβούλου Ομορφιάς σε ένα κατάστημα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Estée Lauder που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Το Πρόγραμμα αποτελείται από 4 επίπεδα στα οποία προσφέρονται διαφορετικά δώρα. Για να δείτε αναλυτικά τα δώρα που προσφέρονται ανά επίπεδο παρακαλούμε πατήστε εδώ.
Για πόσο καιρό διατηρούνται οι πόντοι;
Οι πόντοι έχουν χρονική ισχύ ενός έτους. Το τρέχον πρόγραμμα εφαρμόζεται από 1/4/2024 έως και 31/03/2025.
Από πού μπορώ να ενημερωθώ για τους πόντους που έχω μαζέψει;
Υπάρχουν 3 τρόποι να μάθεις τους πόντους σου:
- Μέσω του προσωπικού σου λογαριασμού στο site μας.
- Καλώντας μας στο 2106595770 (Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:30).
- Από τις αισθητικούς στα κατάστηματα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Estée Lauder που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Αν δεν θέλω πια να είμαι μέλος, πώς ακυρώνω την κάρτα μου;
Οι συμμετέχοντες θα έχουν δικαίωμα να προβούν οποτεδήποτε και χωρίς επιβάρυνση στην επιβεβαίωση, τροποποίηση ή διαγραφή των στοιχείων τους, τα οποία τηρούνται σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου, επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 210 6595770.
ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΩ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΡΤΑ ΜΟΥ;
Η σύνδεση υπάρχουσας κάρτας μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:
- Δημιουργείτε λογαριασμό στην ιστοσελίδα και πηγαίνετε στην σελίδα του λογαριασμού σας πατώντας στον χαιρετισμό στην αρχική οθόνη δεξιά. Στην συνέχεια πατάτε στο κουμπί ΣΥΝΔΕΣΗ/ ΕΓΓΡΑΦΗ και επιλέγετε ΣΥΝΔΕΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΚΑΡΤΑΣ. Στην συνέχεια συμπληρώνετε το κινητό τηλέφωνο που έχετε περασμένο στην υπάρχουσα κάρτα. Θα λάβετε ένα sms με ένα κωδικό επιβεβαίωσης τον οποίο θα πρέπει να πληκτρολογήσετε στην οθόνη. Αφού ολοκληρωθεί η επαλήθευση των στοιχείων η σύνδεση της κάρτας έχει ολοκληρωθεί.
- Στην περίπτωση που έχετε ήδη ολοκληρώσει κάποια αγορά στην Estee Lauder Online και κατά την διαδικασία της ολοκλήρωσης παραγγελίας κάνατε click στην επιλογή συμμετοχή στον Estee Lauder Privileges Club παρακαλούμε καλέστε στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2106595770 για να σας βοηθήσουν να συνδέσετε την υπάρχουσα κάρτας σας.
ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ;
Εάν οι αγορές έχουν γίνει μέσω του www.esteelauder.gr οι πόντοι θα ενημερωθούν μετά την τιμολόγηση και πληρωμή της παραγγελίας. Οι πόντοι αντιστοιχούν στην τιμή που ο καταναλωτής αγοράζει το προϊόν (τιμή με ΦΠΑ μείον τυχόν εκπτώσεων). Σε περίπτωση αντικαταβολής οι πόντοι θα ενημερωθούν μετά την ενημέρωση από την εταιρεία courier παράδοσης της παραγγελίας. Στα σημεία λιανικής πώλησης, οι πόντοι ενημερώνονται με την ολοκλήρωση της αγοράς σας.