Παραγγελίες
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΜΑΣ
2106595770
Είμαστε στη διάθεση σας
Δευτ. – Παρ. 9πμ -5.30μμ
(+30) 2106595770Live Chat
Οι Σύμβουλοι Ομορφιάς Estée Lauder
μπορούν να σας βοηθήσουν με κάθε
σας ερώτηση.ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ E-MAIL
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ E-MAIL
Στείλτε μας τις απορίες σας και
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL
θα σας απαντήσουμε το
συντομότερο δυνατό.ΕΥΡΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Βρείτε ένα κατάστημα κοντά σας.
ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Επεξεργασία Παραγγελιών
- Η επεξεργασία των παραγγελιών γίνεται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.
- Η επεξεργασία των παραγγελιών θα γίνεται την ίδια ημέρα, εφόσον υποβάλλετε την παραγγελία σας έως τη 13:00.
- Παραγγελίες που υποβάλλονται Σάββατο και Κυριακή θα τελούν υπό επεξεργασία την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
- Μπορείτε να υποβάλετε την παραγγελία σας μέσω τηλεφώνου στο (+30) 210 6595 770. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι διαθέσιμη Δευτέρα έως Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ.
Λυπούμαστε. Δεν μπορούμε προς το παρόν να δεχτούμε παραγγελίες που αποστέλλονται σε προορισμούς εκτός Ελλάδος. Για να βρείτε τα πλησιέστερα σε εσάς σημεία πώλησης της Estée Lauder επισκεφθείτε το Ευρετήριο Καταστημάτωνμας.
Πολιτική Ανώτατων Αγορών
Κάθε παραγγελία δε μπορεί να περιλαμβάνει περισσότερα από 5 τεμάχια του ίδιου κωδικού και 14 τεμάχια συνολικά και η συνολική της αξία δε μπορεί να υπερβαίνει τα 1.200€. Παραγγελίες που δεν τηρούν τους εν λόγω περιορισμούς δε θα δύνανται να ολοκληρωθούν. Για οποιαδήποτε ερώτηση παρακαλούμε καλέστε μας στο (+30) 210 6595 770 ή στείλτε μας email και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε. Επιπρόσθετα, πρέπει επίσης να περιορίσουμε τις παραγγελίες μέχρι τρεις (3) ανά πελάτη, ανά ημέρα.
Κατάσταση Παραγγελίας
Ελέγξτε την κατάσταση των πρόσφατων παραγγελιών σας στην esteelauder.gr. Κάντε κλικ στο σύνδεσμο Κατάσταση Παραγγελίας και συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας. Όταν η παραγγελία φύγει προς αποστολή θα λάβετε περαιτέρω ειδοποίηση με τις λεπτομέρειες της αποστολής από τη συνεργαζόμενη εταιρία courier (ACS).
Ακυρώσεις Παραγγελιών
Μια παραγγελία ή μέρος αυτής δύναται να ακυρωθεί για λόγους όπως:
- Το/τα είδος(-η) δεν είναι διαθέσιμο(-α)
- Δυσκολία στην επεξεργασία των στοιχείων πληρωμής
- Δεν είναι δυνατή η αποστολή στη διεύθυνση που παρέχεται
- Η παραγγελία υποβλήθηκε δύο φορές
- Η παραγγελία ακυρώθηκε έπειτα από αίτημα του πελάτη
- Η παραγγελία έχει υπερβεί την Πολιτική Ανώτατων Αγορών
Αν ακυρωθεί η παραγγελία σας, θα ενημερωθείτε από το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Δεν θα τιμολογηθείτε για τυχόν ακυρωμένα προϊόντα. Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με μια ακυρωμένη παραγγελία, επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 210 6595 770 ή μέσω email στο customerservice@gr.esteelauder.com.
Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο (+30) 210 6595 770 εντός μίας ώρας από την υποβολή της. Εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημα σας.
Εύρεση Απολεσθέντος Δέματος
Αν οι πληροφορίες παρακολούθησης για το δέμα σας επιβεβαιώνουν την παράδοση και δεν μπορείτε να εντοπίσετε το παραδοθέν δέμα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 210 6595 770 ή μέσω email στο customerservice@gr.esteelauder.com.