“Όλα τα υπέροχα πράγματα ξεκινούν με ένα όραμα… ένα όνειρο”, είπε η Estée Lauder. Και όταν ξεκίνησε μια εταιρεία ομορφιάς το 1946, σίγουρα είχε ένα σαφές όραμα για το μέλλον της - ήταν η κατευθυντήρια δύναμη σε ό, τι έκανε. Αυτό που ίσως δεν είχε φανταστεί ωστόσο, ήταν ότι θα έθετε τα πρότυπα ολόκληρης της βιομηχανίας ομορφιάς, για τις επόμενες δεκαετίες. Από το προϊόν, στη συσκευασία μέχρι την επιλογή των κατάλληλων ατόμων για τη νεοσύστατη εταιρεία της, η Estée Lauder εγκαινίασε μια νέα εποχή ομορφιάς.  Τώρα, καθώς γιορτάζουμε την 75η επέτειο της εταιρείας μας, ακολουθούν πέντε γεγονότα που ίσως δεν γνωρίζετε για τη θρυλική μας ιδρύτρια.

 

1. Δεν ήθελε οι πελάτες της να αγοράζουν πολλά προϊόντα. (Πραγματικά!) “Ποτέ μην πουλάτε σε έναν πελάτη αυτό που δεν θέλει ή δεν χρειάζεται”, έγραψε. Φυσικά οι πωλήσεις ήταν σημαντικές καθώς μεγάλωνε η μάρκα, παράλληλα όμως, η Estée υποστήριζε ότι η ιδανική ρουτίνα ομορφιάς χρειάζεται μόνο μερικά βασικά προϊόντα και όχι περισσότερο από 3 λεπτά κάθε πρωί και βράδυ για την εφαρμογή τους.

2. Δημιούργησε τον πρώτο ορό. Σήμερα, οι οροί μπορεί είναι ευρέως γνωστοί, αλλά το 1982, το Night Repair - όπως είχε αρχικά ονομαστεί - ήταν μία επανάσταση. Η Estée ήταν ένας από τους πρώτους που κατάλαβε, ότι η διαδικασία επανόρθωσης της επιδερμίδας ευνοείται κατά τη διάρκεια της νύχτας και ότι μια ελαφριά υφή (αυτό που τώρα γνωρίζουμε ως ορός), μπορούσε να διεισδύσει πιο εύκολα στην επιφάνεια της επιδερμίδας, για να τη βοηθήσει να επανορθωθεί. Το Night Repair ήταν επίσης το πρώτο προϊόν, στο οποίο χρησιμοποιήθηκε καφέ μπουκάλι σε στυλ αποθηκαρίου, για να προστατευτούν τα ενεργά συστατικά της φόρμουλας.

Όλα τα υπέροχα πράγματα ξεκινούν με ένα όραμα… ένα όνειρο.

3. Επιθυμούσε να συναντάει η ίδια, κάθε υποψήφιο εργαζόμενο. Ακόμα και όταν η μικρή της εταιρεία, εξελισσόταν σε ένα μεγάλο οργανισμό, η Estée ήθελε να γνωρίζει κάθε εργαζόμενο. “Δεν βλέπω τα βιογραφικά τους… βλέπω τους ίδιους.”, είπε στο Boston Sunday Globe το 1969. “Η απόφασή μου βασίζεται σε χημική αντίδραση”.

4. Άλλαξε την πορεία της βιομηχανίας αρωμάτων. Πριν δημιουργήσει το Youth-Dew Bath Oil το 1953, οι γυναίκες δεν συνήθιζαν να αγοράζουν οι ίδιες άρωμα για τον εαυτό τους. Μέχρι τότε, το άρωμα χρησιμοποιούνταν μόνο σε πολύ ειδικές περιστάσεις και οι γυναίκες βασίζονταν στους άντρες της ζωή τους, για να τους το προσφέρουν. Η Estée, λανσάροντας το Youth-Dew Bath Oil που πωλούνταν ως έλαιο για το μπάνιο με μοναδικό άρωμα, άνοιξε το δρόμο στις γυναίκες, για να αγοράζουν άρωμα για τον εαυτό τους και να μπορούν να το απολαύσουν, όποτε τους αρέσει.

5. H Estée Lauder πίστευε στη δύναμη των γυναικών. Είχε ένα διάσημο moto “Να γνωρίζετε τις απεριόριστες δυνατότητές σας.” Και η ίδια αξιοποίησε αυτό το ήθος όταν ξεκίνησε τη δική της επιχείρηση, διαταράσσοντας τη βιομηχανία της ομορφιάς σε μία εποχή που λίγες γυναίκες εργάζονταν έξω από το σπίτι, και ακόμα λιγότερες ξεκινούσαν τη δική τους επιχείρηση. Ήταν το πάθος της για τη δυνατότητα που μας οδήγησε να δημιουργήσουμε το Estée Lauder Emerging Leaders Fund, αφιερωμένο στην δημιουργία μίας γενιάς αναδυόμενων ηγετών που επαναπροσδιορίζουν την ηγεσία και αμφισβητούν τις αντιλήψεις για την ηγεσία παγκοσμίως. Μάθετε περισσότερα για την πρωτοβουλία και το έργο μας εδώ.

Top